איך בוחרים ריצוף אפור מבין כל גווני האפור שיש לנו להציע?
ריצוף אפור, הוא אחד הטרנדים שנמצאים פה כדי להישאר.
ריצוף אפור, מתאים לכל סגנון עיצובי, מכיוון שהוא מקנה אווירה ניטרלית שעליה אפשר להלביש כל סגנון עיצובי. צבעי אפור בהיר למשל, מעניקים מראה נקי ומוקפד ועם זאת עם בחירה של אפורים מסוימים עם טקסטורה או הדפס עדין, יכולים להוות גיוון מעניין.
נכון להיום בישראל, מעל 70 אחוז מהבתים שנבנים בישראל, נמסרים עם אריח אפור בגוון כזה או אחר ואפשר לומר שהאפור שולט. אז כיצד בוחרים אריח אפור לבית?
התאימו את גוון האפור של אריח הרצפה לשאר האלמנטים המרכזיים בבית, כמו אלומיניום, שיש וצבע ארונות מטבח
זכרו את חוק ההפכים:
מטבח כהה, רצפה בהירה . מטבח בהיר- אפשר לתת גוון עמוק יותר לאריח של ריצוף אפור, כדי להעמיק את הצבעונות של הבית. ככל שתתכננו מראש את מפת הצבעים של הבית, כך יהיה קל לכם לתכנן את גווני הריצוף של האפור שלכם.
ההמלצה שלנו – היעזרו בשני מפתחות להחלטה: צבע המטבח וצבע החלונות. אלה לרוב יכריעו איזה גוון של ריצוף אפור יתאים לכם. לדוגמא – מטבחים בצבעי שחור פחם, עובדים נהדר עם אפור קר כהה, ואילו מטבחים צבעוניים בצבעים קרים, עובדים נהדר עם אריחי אפור בהיר ממשפחת הצבעים הקרה. שחקו עם האפשרויות כך, בהתאמה לשאר האלמנטים המרכזיים של הבית ותיווכחו שקל לכם יותר להחליט על גוון האפור שלכם.
ריצוף אפור עם נימים או עם טקסטורה עובד טוב יותר באריחים גדולים
זכרו את החוק הזה – במקור ריצוף אפור נועד להעניק לבית מראה אחיד ניטרלי, ואילו כאשר האריח כולל טקסטורה, הוא מהווה אמירה עיצובית שיש לתכנן בקפידה. העקרון המנחה הוא, שככל שגודל החלל גדול יותר, כך יש יותר מקום לאריחים עם טקסטורה, נימים או הדפסות ולהפך.
ריצוף אפור קר או אפור חם
תתפלאו, אבל אפור בא בהמון גוונים ומשפחות צבעים שונות – חם או קר. כלומר, תוכלו למצוא גווני אפור ממשפחת צבעים חמה וגווני אפור ממשפחת צבעים קרה.
בדקו את טון הצבע של האריח: אם האפור שבחרתם הוא אפור חם, בחרו את שאר אלמנטים בבית בגוונים חמים, ולהפך.
כתבה זו היא כתבת מדריך המוגשת אליכם מאת מומחי העיצוב של כורש. כמחויבים לסטנדרטים של פרימיום, אנו מנגישים לכם מידע מקיף ומקצועי לבחירות עיצוביות לבית. עיצוב פנים באמצעות ריצוף וחיפוי היא המומחיות שלנו בכורש ואנו גאים להיות המובילים בישראל, המייבאים מותגי יוקרה כמו רוברטו קוואלי, דולצ'ה וגבאנה ועוד, לצד מותגי פרימיום במחיר שווה לכל כיס.
המוטו שלנו – הנגשת מוצרי סופר פרימיום לקהל הישראלי. בקרו אותנו בשלושת קומות התצוגה המרהיבות שלנו בתל אביב- יפו.