בעיירה קטנה ששוכנת בסיציליה, למרגלות הר הגעש אתנה, מיוצר חומר ייחודי מהלבה שמתפרצת מההר, הנקרא Lavastone. "כורש בית לעיצוב" מציע את מוצריו של מותג היוקרה Made a Mano המייצר אריחים, משטחים, כיורים ואלמנטים עיצוביים מ- Lavastone בשיטות שמשלבות מלאכת יד מסורתיתעתיקה עם טכניקות מודרניות. אריחי ה-Lavastone חזקים, קשים ועמידים יותר ביחס לחומרי גלם אחרים דוגמת שיש או גרניט פורצלן. החומר טבעי וידידותי לסביבה. ניתן לזגג אותו בגלזורות במגוון רחב של צבעים וליצור מספר אינסופי של דוגמאות ועיטורים בהתאמה לכל טעם או סגנון.

אריחי אבן לבה
בעולם העיצוב נמשך כל העת החיפוש אחרי חומרי גלם חדשניים, מתקדמים, יוקרתיים, שיוסיפו לבית טאץ' מיוחד, שיעניקו מענה מנצח של עמידות בשילוב חזות אסתטית מרהיבה.
לעיתים החיפוש נעשה במקורות הטבע ומניב תוצאות יפות ולעיתים באמצעות טכנולוגיה שמדמה את הטבע אך מחומרים סינטטיים מסופקים חומרי גלם משובחים ויפים.

דברים יפים מהרי געש
אריחי אבן לבה הם בין חומרי הגלם החדשניים שמחוברים למעמקים ובעלי עוצמה עיצובית ועמידות מופלאה. האריחים מיוצרים מהלבה שמתפרצת מהר געש בשם Lavastone ששוכן בעיירה קטנה בסיציליה. אולי אף אחד לא חשב על הרעיון הזה, אבל חברת עיצוב ייחודית הנקראת MADE A MANO מצאה טכניקה שהופכת את הלבה המתפרצת ממעבי ההר לעיצובים מדהימים. התהליך כולל שילוב בין טכניקות מסורתיות ואותנטיות לבין טכנולוגיה מתקדמת והתוצרים הם בין הייחודיים והיוקרתיים שראיתם אי פעם.
התוצאה היא כאמור אריחי אבן לבה יציבים, חזקים, עמידים לטווח הארוך שמתאימים מאוד לשטחים שנוטים לרטיבות או לתנאי מזג אוויר קיצוניים.
ייחוד נוסף של אריחי הלבה הוא שהאריחים מאוד ידידותיים לסביבה היות והם מיוצרים מחומר טבעי והיות והחומר עבר עיבודים שונים ניתן להמציא אותו כל הזמן מחדש, בין אם בזיגוג של גלזורות צבעוניות ובין אם בדוגמאות ועיטורים מיוחדים. הוא עדיין שומר על אופי טבעי אך מגיע במרקמים ובצבעים לפי בחירה אישית, בהתאם לסגנון הנבחר או לחזון העיצובי.

טרנדים באריחי לבה
אין ספק שאריחי אבן הלבה המרשימים מעניקים לכל חלל מראה יוקרתי ועוצר נשימה. הצורניות של אריחי אבן לבה היא אינסופית וניתן למצוא אריחי אבן לבה בצורת זיגזג, בריבועים גדולים, סטריפים, מעויינים ועוד.
הצבעוניות אף היא רב גונית ונעה בין גוונים עזים כגון טורקיז עמוק לירוק חאקי, אפור מטאלי, חום אדמה, בורדו, אדום, צהוב, צבעים מאוד ססגוניים לצד גוונים כהים או בהירים, גוונים קלאסיים ועל זמניים. כשמתבוננים על חלל, ניתן להבחין מיד שאריחי הלבה נותנים את הטון והם מתאימים הן לחיפוי רצפות והן לחיפוי פנים וחוץ שונים בכל חללי הבית או באזורים ציבוריים.
ניתן לחתוך את אריחי הלבה לשלל גדלים ועוביים מקטנים ועד גדולים, דרך דקים ועד עבים, ניתן למצוא אותם בגימור מבריק או בגימור מאט, לשלב אותם עם אריחים שונים כגון שיש, גרניט פורצלן ועוד.
לאחרונה נכנסו גם הדפסים מיוחדים לזירת אריחי אבן לבה, משבצות, נקודות, שלל עיטורים וקישוטים כיד הדמיון שמוסיפים לתחושה המהפנטת בחלל עניין וערך אסתטי רב.
שימוש בולט נוסף שיש לאריחי אבן לבה בשנים האחרונות הוא ביצירת משטחים כגון משטחים לכיורים, משטחי בר, אלמנטים חיפויים שונים הן לקירות והן לאובייקטים בחלל. כך למשל, אם ברצונכם לחפות שולחנות, ארונות קיר, ארונות מטבח, עם אריחי אבן לבה ניתן לעשות את ההבדל החזותי ולתת לאותו פריט עמידות נוספת.