עיצוב חלל הרחצה המושלם

הרגע בו אתם עומדים לפני בניית הבית שלכם או לפני שיפוץ הוא רגע שיכול להיות מרגש ומבלבל בו זמנית. בהליך הבנייה והשיפוץ ישנן החלטות רבות, חלקן קטנות וחלקן גדולות. חלק מההחלטות ישפיעו על אורח החיים שלכם בצורה משמעותית וחלק יסבו לכם אושר קטן מדי יום. אחת מההחלטות אותן תקבלו היא בתחום עיצוב חלל הרחצה כאשר ההחלטות המרכזיות הן על גודל החלל, האם ברצונכם ליהנות מאמבטיה או מקלחות ורק לאחר מכן תוכלו להתחיל לתכנן את הפרטים הקטנים כמו סוגי הברזים ועיצוב האריחים.

גודל חלל הרחצה

גודלו של חלל הרחצה יכול להיות תוצאה של אילוצי מבנה כמו למשל במקרה של שיפוץ בו לא נוכל לפרוץ קירות והוא יכול להיות תכנון חדש לחלוטין במקרה של בניית הבית או שיפוץ שאין בו מגבלה של קירות תומכים. הבחירה של גודל חלל הרחצה היא כמובן אישית ונובעת מהשאיפות של מי שעומד לגור בבית כאשר ישנם יתרונות וחסרונות לכל גודל שתבחרו. בחלל רחצה קטן יונח לרוב מקלחון בשל הצפיפות ואת חלל הרחצה הגדול תצטרכו למלא אם ברצונכם לחוש בו אינטימיות. לכן, אם אתם נמצאים בשלבי תכנון הבית ייתכן שהדבר הטוב ביותר לעשות לפני קבלת ההחלטות השונות הוא לבקר בחנות סניטריה וקרמיקה. הביקור יאפשר לכם לקבל פרופורציות לגדלים השונים של אביזרי הרחצה ויסייע לכם לתכנן את החלום שלכם.

בחירת אמבט או מקלחון

הבחירה להניח בחלל הרחצה אמבט או מקלחון תהיה לרוב תוצאה של גודל החלל יחד עם הדרישות השונות של בני הבית. במידה ויש לכם ילדים קטנים (או שאתם מתכננים שיהיו לכם ילדים), ניתן לשער שתרצו שלפחות חלל רחצה אחד יהיה עם אמבטיה וזאת כדי להקל על הליך הרחצה. במידה ואתם מעוניינים בחלל כזה מומלץ שתראו את האמבטיות השונות אשר מוצעות לכם. היום עומדים לרשותנו אמבטיות במגוון עיצובים לרבות אמבטיות פינתיות ומעוצבות והן מגיעות בגדלים שונים. בחירת האמבטיה אשר מוצאת חן בעינכם תאפשר לכם לתכנן את החלל טוב יותר.

במידה ואתם מעוניינים ליהנות ממקלחון בחלל הרחצה כדאי שתכירו את האפשרויות העומדות לפניכם. שלא כמו בעבר בו היו מעט מאד דוגמאות וגדלים של מקלחונים, היום אנו יכולים לראות שישנו שפע בתחום וניתן לבחור מקלחונים בעלי עיצובים שונים והנחה אשר מתאימה לכם. ביקור בחנות הסניטריה יפתח בפניכם עולם שלם של עיצובי מקלחונים ושל אגניות כך שתוכלו להעביר לאנשי המקצוע את הדרישות השונות שלכם לחלל הרחצה.

להוסיף פרטים קטנים

עיצוב הוא שילוב וחיבור בין הפרטים הקטנים. עיצוב חלל כולל בחירת מקלחון או אמבט, בחירת קרמיקה, שילוב קרמיקה ואריחים מעוצבים, בחירת הברזים ועוד. על מנת ליצור חלל רחצה מושלם עבורכם מומלץ להגיע לחנות הסניטריה כשיש בידכם זמן, לחלוק את התוכניות והשאיפות שלכם עם הצוות במקום ולהתחיל להפוך את החלום למציאות.

פוסטים אחרונים
בחירת צבעים | כורש
אמבט מעוצב | כורש
כיורים מונחים | כורש
טרנד פישבון | כורש
עיצוב תעשייתי אקלקטי | כורש